DANMARK ! <3

03:30 igår morses ringde min min väckarklocka. Pontus vaknade (dock inte coffe, vilket inte förvånar mig överhuvudtaget), så jag gick upp, stängde av det skrikande helvetet, och lyckades efter 5 minuter få upp coffe med hjälp av min kudde. Sen upp käka frukost och ta en kopp kaffe för att piggna till en aning. Sen 04:20 så åkte vi mot Tidaholm för att möta upp Jan "Janne" "Direktör" Nyberg för att åka med han i hans lastbil till Köpenhamn. Vid 05:30 åkte vi från Tidaholm med honom, och ja, de gick ju rätt så bra faktiskt, om man bortser från att Pontus glömde av att vi åkte i en lastbil första gången vi stannade, och klev rätt ur.. Ja, skitsamma, det behöver vi inte skriva mer om..Sen så var vi i Köpenhamn vid 12:00 ungefär, så han lossade det han skulle (en jävel på att backa var han iaf), sen så släppte han av oss på flygplatsen, och där hände det grejer, eller ah.. Gick in och satte oss, ocg väntade..och väntade..och väntade..och sen väntade vi lite mer innan vi reste oss för att checka in..Men, då hade vi glömt att hämta ut våra boardingkort, så vi fick halvspringa bort till rätt reception för att hämta dem, där Pontus också blev totalidiotförklarad av tanten som jobbade där, för jag klistrade det där jävla klistermärket helt fel (man skulle sätta det på handtaget men jag satte det rakt över framsidan på väskan), så hon skakade bara på huvudet och klistrade fast märket själv. Sen bort till tullgrejen igen, där "metalldetektorsmaskinhelvetet" såklart började skrika på mig..Så Pontus har blivit intimt kroppsvisiterad av en typ 60 årig gammal tant..Yummie..Sen så gick inte min väska igenom heller, så fick slänga 0.5 kg hudkräm, varför fattade jag inte riktigt..Orkade inte tjaffsa med henne så hon fick kasta den.."Snyft".. Sen så satte vi oss för att vänta..Vid terminal 4 eller 5, och vi skulle med i terminal 1..Vilket vi kommer på 30 min innan planet går..Så halvspringer genom hela flygplatsen för att komma till 1:an, och sätter oss där och väntar..Sen så får vi gå ombord, sätter oss längst fram (där flygvärdinnan oxå satt, och alla vet att flygvärdinnor är snygga, och nu har vi kommit fram till att det stämmer..hahaha)..Sen slog det lock för mina öron, och det hängde i till efter vi landat..men iaf, jag har sett det häftigaste man kan se..hur det ser ut över molnen..jävlar fat coolt det var..Ja, sen hämtade Elly & Lasse oss i Karup (där vi landade), sen så, ah, nu är vi här. Och har precis kommit åt internet (wohoo)..
Men nu pallar jag inte att skriva mer..så hejj med er, have fun in askalla Sweden.. Fast, här blåser det som fan, så det går knappt att gå ut utan att blåsa bort..

Kommentarer
Postat av: rebecka

HAHAHAHHA åh skräll att coffe inte vaknade :D

2011-02-14 @ 17:15:34
URL: http://likemortalsdo.blogg.se/
Postat av: Denice

HAHAHAHAH de låter som dig lilla gubben :)

drick inte för mycket öl nu bara :)

puss och kram :)

2011-02-14 @ 18:38:35
URL: http://statcloser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0