blåbärspaj & vaniljvisp.

Är jag bäst eller bäst? Bäst. Har fixat jobb. Fy fan va gött. LBC lagerhus. Så drog dit direkt efter skolan å jobba. Dock bara 1,5 h, eftersom det inte kom mer soffbilar så..Fuck. Men jag klagar inte, kommer fler dagar med mer å göra. Är bara så jävla överlycklig över att ha fått det.. Ord finns inte.

Oj, just de..! Träffade Coffe idag med! Evigheter sen sist fan. Så drog hem till honom, tog en kaffe & kaka, sen smörgåstårta, och sen blåbärspaj & vaniljvisp med kaffe. Jag kunde rullat hem.. Men behövdes inte, pappa kom å hämta mig. Snäller är han.. Så nu sitter man här..Med ögonen stirrandes in i skärmen..Tror jag snart behöver stänga ner verksamheten och tacka för idag, och se mot en ny dag imorgon. Aah, så får det nog bli.

Ha de bäst!

- Svart är också en färg. Bara lite mer dyster än alla de andra -


Kommentarer
Postat av: coffe

haha yey ^^ <3

2010-09-14 @ 21:47:44
Postat av: smaragden15

Ja där ser men visst det är alltid alltid kul när du dyker upp som gubben i lådan på kaffe men det är också tråkigt när vi inte är hemma och du frågar om cafét är öppet :). hoppas att det snart blir fika igen.

2010-09-29 @ 22:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0