mörker & spöregn.

Jag är fan grymast av dom grymma. 
Mamma kom åkandes i bilen (en av dom) vid 5 idag, när jag var påväg hem efter skolan. Och då frågade jag vart hon skulle, och hon skulle till Tidahölm på Idas fotbollsmatch. Och då frågade jag om inte jag kunde köra dit å hem, å jo det kunde jag väl sa hon. Så upp å hämta mormor & morfar som tydligen skulle med, och sen mot Tidahölm i full speta. Gick kanoners. Sen så kolla matchen. Dom fick stryk med 3-0. Fuck it. Sen hem igen. I fucking spöregn. + att det blev bäcksvart. Så mörkerkörning med stereon på fullt och en mamma och syster som sjunger med för fullt, och totalt spöregn. Och då menar jag spöregn. Vindrutetorkarna hann fan knappt med.. Men kom hem oxå, släppte av Ida vid sporthallen, och skrattade åt hennes beslut om att cykla hem i regnet, medans jag fick åka varm å goo bil..mohahaha..Sen kom vi hem, och nu sitter jag här, och saknar mitt 360 som står hemma hos coffe..får ta och hämta det imorrn tror jag..så här går inte att ha det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0