- Kärlek är den sak en person hamnar i tack vare en annan person -


Blir kort idag. Mattelektionen var skit soft. Var i boulogner och kollade lite jag och Marcus, sen traskade vi runt lite och tjötade skit. Fler såna mattelektioner tack. Sen så flöt dan på rätt bra. Bussen hem va dock rätt jävla störande eftersom en viss person fan aldrig höll käft. Han tjötar fan från att vi åker från rese, tills vi är i Tibro..idiot.. 

Missade Idol idag igen..Skulle bara blunda lite försiktigt vid 18..Men vaknar sen vid 21, av en blöt nos tillhörande Zigge har kontakt med min. Mums..Ibland är han riktigt mysig den där..
Men ska fortsätta blunda nu, John Blund ropar efter mig..

Ha de bäst.

Alva har föresten tagit hål i öronen. Hade inte sagt ett ljud. De e min syster de.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Naw, hundar e mysigt :3

Tihi är jag oxå jobbig när jag åker buss? Jag är ju rätt tyst ibland men ibland får jag mundiarré lixom :P

Men asså fan va coolt att du bloggar, d är typ asgött att få skriva och berätta massa, som att skriva dagbok fast officielt lixom, ingen läser min blogg typ men d är kul ändå, pyssla med disign och sånt, du borde fixa en header btw ;)

Okej nu har jag tjatat färdigt :D

Hejsvejs :)

2010-09-17 @ 19:53:22
URL: http://emokrakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0